Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων

Πολιτική Επιστροφών – Όροι και Προϋποθέσεις

Η πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών διαρκεί 30 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Για να δικαιούστε επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.

Αρκετοί τύποι αγαθών εξαιρούνται από την επιστροφή. Τα ευπαθή αγαθά δεν επιστρέφονται. Επίσης, δεν δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων οικιακής χρήσης ή υγιεινής, επικίνδυνα υλικά ή εύφλεκτα υγρά και αέρια.

Πρόσθετα μη επιστρεφόμενα είδη:

Δωροκάρτες.
Προϊόντα λογισμικού με δυνατότητα λήψης.
Μερικά είδη υγείας και προσωπικής φροντίδας.

Για να επεξεργαστούμε ένα αίτημα επιστροφής, χρειαζόμαστε το τιμολόγιο ή την απόδειξη αγοράς.

Μην στείλετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή.

Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις που δικαιούνται μόνο μερική επιστροφή χρημάτων:

Βιβλίο με εμφανή σημάδια χρήσης
CD, DVD, λογισμικό, βιντεοπαιχνίδια που έχουν ανοιχτεί.
Οποιοδήποτε αντικείμενο δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή λείπουν εξαρτήματα για λόγους που δεν οφείλονται σε λάθος μας.
Οποιοδήποτε αντικείμενο επιστρέφεται περισσότερες από 30 ημέρες μετά την παράδοση

Επιστροφές χρημάτων

Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.

Εάν εγκριθείτε, τότε η επιστροφή χρημάτων θα διεκπεραιωθεί και μια πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στην αρχική μέθοδο πληρωμής σας, εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος ημερών.

Καθυστερημένες ή μη επιστροφές χρημάτων

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να δημοσιευτεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων.

Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμα την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση {email address}.

Είδη πώλησης
Επιτρέπεται η επιστροφή χρημάτων μόνο σε προϊόντα κανονικής τιμής. Τα είδη πώλησης δεν μπορούν να επιστραφούν.

Αντικαταστάσεις – αλλαγές
Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν θέλετε να το ανταλλάξετε με το ίδιο αντικείμενο, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση {email address} και στείλτε το προϊόν σας στη διεύθυνση: {physical address}.

Δώρα

Εάν το αντικείμενο επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά και αποστολή απευθείας σε εσάς, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας σταλεί ταχυδρομική δωροεπιταγή.

Εάν το προϊόν δεν επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά ή αν ο δωρητής έστειλε την παραγγελία στον εαυτό του για να σας δώσει αργότερα, θα στείλουμε μια επιστροφή χρημάτων στον δωρητή και θα μάθει για την επιστροφή σας.

Αποστολές & Επιστροφές

Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να ταχυδρομήσετε το προϊόν σας στη διεύθυνση: {physical address}.

Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του αντικειμένου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος αποστολής επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.

Ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το προϊόν που ανταλλάξατε μπορεί να διαφέρει.

Εάν επιστρέφετε πιο ακριβά αντικείμενα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο {email} για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές χρημάτων και επιστροφές.